fredag den 10. januar 2014

Top 3 favorite youtubers.

Hej kære læsere <3.

Idag har været en ret stresset dag for mig, fordi jeg valgte at tage ind til Aalborg, sammen med en veninde. God dammit, der var mange mennesker, det hel galt! Og med den tålmodighed jeg har, så er det bare ikke sådan en dag, jeg skal derind på, haha! 
Men det er slet ikke det, som det her indlæg skal handle om. Jeg havde planer om, at lave et haul, men det orker jeg simpelthen ikke lige nu, så jeg tænkte jeg ville lave en top 3 over mine ynglings youtubere. - Både beauty og none beauty.


Jeg starter med beauty.

#1 Casey Holmes
Casey er min absolut ynglings beauty blogger. Hun er så down to earth, og jeg nyder altid hvert et sekund af hendes videoer!

#2 ilikeweylie
Weylie er en youtuber, som jeg altid har set. Hun var en af de første youtubere jeg fandt, og jeg har bare elsket at se hendes videoer siden begyndelsen, fordi man kan mærke, at hun bare altid er sig selv.

#3 Shaaanxo
Kan slet ikke forklare hvorfor jeg er så vild med Shannon, altså, hun er virkelig bare fab!


None beauty.


#1 Tylor Oakly
Tylor er virkelig SÅ sjov. Altså, jeg kan slet ikke styre mig, når jeg ser hans videoer. På en af mine aller værste lorte dage, så kan Tylor virkelig få mig i godt humør! Han er simpelthen bare fantastisk.

#2 Jim Chapman
Jim er simpelthen så cute! Jeg elsker alle hans videoer, men hans 'Ask Me' videoer er virkelig de bedste! Så skide sjov, det er hel gal.

#3 TheMazziMaz
Årh, Mazzi Maz er virkelig bare ... fabfabfab! Jeg kan ikke se én af hans videoer, uden at være ved at falde ned af sengen af grin! Hans story times er virkelig gross, men også skide sjove!


I kender sikkert alle youtuberne, men hvis der er nogle af dem, som i ikke kender, så synes jeg virkelig at i skal tjekke dem ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar