fredag den 27. december 2013

New Years Eve Outfit Ideas.

Hej kære læsere! 
Nu er der ikke længe til nytårsaften, så jeg tænkte at jeg ville smide et par outfit ideer herind. Jeg ville selv kunne finde på, at hoppe i alle 3 outfits, dog er jeg mest til outfit nummer 2.



Som I sikkert kan se, så er jeg ikke typen, der gør utrolig meget ud af mig selv, på sådan en dag.
Mit outfit bliver noget i stil med nummer 2 outfit, dog hopper jeg i et par Vans i stedet for pumps. 
(Er lidt en kegle, når det gælder høje hæle, hæh)

Hvilket outfit kan I bedst lide? I må meget gerne fortælle I kommentaren, hvad i skal have på, så kan det være jeg bliver inspireret og ændre mening om mit eget outfit!

OBS // Hvis I kunne tænke jer en 'Gør dig klar med mig' video til nytår, så skriv det endelig i kommentaren! 

1 kommentar: