torsdag den 26. december 2013

What I got for Christmas.


Hej bloggen! 
Håber I alle sammen havde en fantastisk juleaften, med masser af hygge og masser af gaver! 
Idag vil jeg vise jer, hvad jeg har fået i julegave i år, da jeg selv elsker at sidde og se hvad andre har fået! :-D


OBS // Dette er på ingen måde for at prale med, hvilke ting jeg har fået - jeg elsker bare selv, at læse sådanne indlæg, så jeg tænkte at i måske også ville være interesseret i det! 








Guinot Lait Hydra Confort rensemælk.
Guinot Lotion Hydra Confort skintonic.
Guinot Gommage Biologique peeling.
Lasse Rimmer Komiker stand up show.
Grøn Koncert billet til 2014.
Hjemmelavet pynteting fra min lillebror.
MAC 266 børste.
Trøje fra Vero Moda. (skal desværre byttes, da den kradser)
Penge.


Hvis I har lavet et indlæg, om hvad i har fået i julegave, så er I meget velkommen til at linke det i kommentar feltet!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3751017/?claim=v6qefkt5nxy">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar